
Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.
Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracowała jako opiekun w bliskościowym punkcie opieki dziennej dzieci do lat 3. Następnie, zaczęła prowadzić zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach na terenie Warszawy, które kontynuuje po dziś dzień. W międzyczasie uzyskała kwalifikacyjne uprawnienia nauczycielskie i została certyfikowanym terapeutą miofunkcjonalnym. Zwieńczeniem wszystkich starań było zdobycie dyplomu logopedy.
Pogłębiała w tym czasie swoją wiedzę z zakresu pedagogiki i psychologii na licznych kursach, w tym wielu o tematyce NVC i wspierania rozwoju najmłodszych np. wg niedyrektywnej pedagogiki Reggio Emilia. Rozwijała pasje, które przekuwała w swoją nową pracę.
Oprócz pracy w naszym gabinecie, prowadzi zajęcia logopedyczne i logorytmiczne w warszawskich przedszkolach i żłobkach. Prowadzi terapię indywidualną w innych prywatnych centrach terapeutycznych jako logopeda i terapeuta miofunkcjonalny dzieci i dorosłych.
Zajmuje się:
- diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych u dzieci, młodzieży i dorosłych;
- diagnozą i terapią zaburzeń miofunkcjonalnych u osób z problemami ortodontycznymi;
- terapią dzieci ze spektrum autyzmu;
- terapią logopedyczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy;
- konsultacjami logopedycznymi;
- profilaktyką logopedyczną/prowadzeniem zajęć logorytmicznych.
Na każdego pacjenta patrzy z uważnością. Stara się otoczyć go jak najlepszą opieką i dobrać terapię do jego indywidualnych potrzeb.
Szkolenia i warsztaty
- MF`T 9-99 sTArs – Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99 wg A. Kittel – kurs certyfikacyjny – B. Paradowska
- Mioterapia dzieci cz. I – M. Szyfter
- Ankyloglosja krok po kroku. Diagnoza wędzidełek jamy ustnej – A. Rosińska
- Masaż logopedyczny- podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych) – K. Francuz-Matwiejczuk
- Terapia miofunkcjonalna. Terapia karmienia. Znaczenie funkcji prymarnych w rozwoju mowy – B. Białas
- Masaż logopedyczny – A. Kaczyńska
- Badanie logopedyczne noworodków i niemowląt – M. Budkowska
- Seplenienie międzyzębowe – diagnoza, metody korekcji i terapia na przykładzie szeregu szumiącego – B. Nedwidek
- Terapia małego dziecka z autyzmem – J. Pałasz
- Teczka młodego logopedy – M. Czajka
- Logorytmika – ruch słuch słowo© – ProCentrum E. Bombo
- LogoRytmiKa dla NajNajów – M. Szyfter