Aleksandra WilkowskaAbsolwentka studiów magisterskich z logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim. Studentka neurologopedii.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w trakcie licznych praktyk, wolontariatów i stażów (m. in. PPP nr 24, Fundacja Echo, SPPP TOP, Pierwsze Niepubliczne Przedszkole Terapeutyczne Fundacji SYNAPSIS oraz Przedszkole nr 425). Ponadto aktywnie działała w Naukowym Kole Logopedycznym przy Uniwersytecie Warszawskim.

Aktualnie pracuje w jednym z warszawskich przedszkoli, gdzie prowadzi zajęcia logopedyczne usprawniające rozwój językowy i eliminujące wady wymowy oraz w żłobku, prowadząc grupowe zajęcia profilaktyczne.

Swoje logopedyczne zainteresowania skupia wokół najmłodszych pacjentów z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią i niepłynnością mowy. W pracy kieruje się przede wszystkim potrzebami dziecka, starając się poprzez zabawę osiągać konkretne cele terapeutyczne.

W Artyście prowadzi terapię logopedyczną oraz współprowadzi CZADowe zajęcia grupowe 😊

Szkolenia i warsztaty

  • Terapia ręki I i II stopnia [Centrum Szkoleniowe SOYER]
  • Jak pomóc dziecku z CAPD w szkole i życiu codziennym [J. Pyttel]
  • Opóźniony rozwój mowy – kreatywne postępowanie logopedyczne [A. Gładowicz-Bojarska]
  • Progesty – autorska Metoda Prostych Gestów wspomagająca terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy [D. Jodzis]
  • Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży [A. Jastrzębowska-Jasińska]
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia [E. Mendala-Kwoczek]
  • SMURF – Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej [D. Pluta-Wojciechowska]