Karolina Kozłowska

Neurologopeda i Pedagog Specjalny. Ukończyła studia licencjackie i magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej i logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Obecnie studiuje Neurologopedię na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Doświadczenie zawodowe zdobywała na studenckich praktykach oraz w podwarszawskim przedszkolu pracując z dziećmi z wadami wymowy. Następnie w Centrum Wspomagania Rozwoju Dziecka i Fundacji „Krok po kroku”, gdzie pracowała głównie z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Obecnie pracuje w Ośrodku Wczesnej Interwencji PSONI w Warszawie. Prowadzi tam terapie dzieci z zespołami genetycznymi, spektrum autyzmu, AAC, niedokształceniem mowy, opóźnionym rozwojem mowy i innymi, oraz logorytmikę.

Posiada zdolności wokalne, które wykorzystuje w prowadzonej terapii. Przez kilka lat była wokalistką Teatru Muzycznego „Od czapy”.
Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w kursach i szkoleniach.

Szkolenia i warsztaty

  • „Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia” (Karolina Nowak – Kuna, styczeń 2020)
  • „Rozwój myślenia matematycznego z wykorzystaniem klocków Numicon” (Fundacja Wspierania Rozwoju JA TEŻ, październik 2019)
  • „Gesty obrazujące ruchy artykulatorów GORA w ujęciu praktycznym” (Gabriela Lorens, czerwiec 2019)
  • „Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod komunikowania się cz.1” (Ewa Przebinda, marzec 2019)
  • „Praca z dzieckiem niepełnosprawnym – trisomia 21, MPD, Pierre Robin i inne rzadkie wady genetyczne” (Aleksandra Listwoń, luty 2019)
  • „Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne” (Aleksandra Kaczyńska, kwiecień 2018)
  • „Profil Psychoedukacyjny PEP-R jako podstawa konstruowania planu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami rozwoju” (ASAN, październik 2017)
  • „Metoda verbo – tonalna” (Agnieszka Dziedzic, kwiecień 2017)
  • „Logorytmika” (ProCentrum, styczeń 2016)
  • „Terapia ręki i motoryki małej” (ProCentrum, kwiecień 2015)