Katarzyna Badura - neurologopeda, terapeuta jąkania, terapeuta Programu CZADⓒ, pedagog specjalny, terapeuta ręki. Manager Centrum. Absolwentka studiów magisterskich w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu neurologopedii dzieci i dorosłych w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Zawodowo współpracuje ze Szkołą Specjalną, w której prowadzi terapię neurologopedyczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami mowy o złożonym patomechanizmie. Pracuje również z młodzieżą i dorosłymi z niepłynnością mowy.
W Artyście Mowy Katarzyna prowadzi terapię logopedyczną, terapię jąkania, terapię ręki i terapię pedagogiczną, a także współprowadzi terapię grupową dla dzieci jąkających się Programem Całościowej Zintegrowanej Aktywności Dzieci (CZAD).
Szkolenia i warsztaty
- Ocena miofunkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia podejście autorskie
- Palin PCI – Terapia interakcyjna rodzic-dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do lat 7
- LogoSensoryka©. Szkolenie dla specjalistów
- „Jak sprawnie i bezpiecznie pracować głosem” – kurs z higieny i emisji głosu
- „Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej”
- „AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna – jak rozpocząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub osobą dorosłą z autyzmem? Stopień I i II”
- „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej – diagnoza – terapia – masaż I i II stopnia”
- „Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży – praktyczny warsztat terapeuty”
- „Wprowadzenie do technik regulacji procesu ślinienia”
- „KINESIOTAPING w LOGOPEDII i FIZJOTERAPII STOMATOLOGICZNEJ z oklejeniami dla mięśni mimicznych z analizą ich wpływu na wymowę dźwięków, aktywność żuchwy”
- „Holistyczny model wsparcia osób niedosłyszących – ECHO PROGRES. Wczesna rehabilitacja dzieci z ubytkami słuchu w Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom”
- „Metody badań słuchu oraz interpretacja na potrzeby dalszego postępowania terapeutycznego”
- „Implanty ślimakowe – gdy aparat słuchowy nie wystarcza”
- „GORA- Gesty Obrazujące Ruchy Artykulatorów”
- „Mutyzm”
- „Diagnoza funkcjonalna jako podstawa indywidualizacji w pracy z dzieckiem z ASD: zastosowanie PEP-3-PL”
- „Pierwsze spotkania terapeutyczne z małym dzieckiem z autyzmem”
- „Zachowania nieakceptowane społecznie, a trudności w porozumiewaniu się u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Jak zachowania trudne zastępują funkcję komunikacji?”
- „Pacjent z dysfagią neurogenną w opiece logopedy. Aspekty diagnozy i terapii”
- „Programowanie języka polskiego u dzieci dwujęzycznych”
- „Książka do porozumiewania się – osobista pomoc”
- „Faza preoralna połykania – AAC a karmienie”
- „Jąkanie u dzieci”
- „Modyfikacja jako budowanie odporności na jąkanie”
- „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi…” Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych