Katarzyna WojnoLogopeda, pedagog specjalny, terapeuta ręki. Absolwentka Logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Obecnie kontynuuje kierunek na studiach magisterskich. Zawodowo współpracuje z jednym z warszawskich przedszkoli, gdzie dba o mowę najmłodszych. Współprowadzi grupy dla dzieci jąkających się innowacyjnym Programem Całościowej Zintegrowanej Aktywności Dzieci. Swoje zainteresowania realizuje również na polu naukowym występując na ogólnopolskich konferencjach logopedycznych. Specjalizuje się w prowadzeniu terapii w opóźnionym rozwoju mowy i dyslalii.

W Artyście Mowy Katarzyna prowadzi terapię logopedyczną, terapię ręki i terapię pedagogiczną, a także współprowadzi terapię grupową dla dzieci jąkających się Programem Całościowej Zintegrowanej Aktywności Rozwoju (CZAD).

Szkolenia i warsztaty

  • LogoSensoryka©. Szkolenie dla specjalistów
  • „Jak sprawnie i bezpiecznie pracować głosem” – kurs z higieny i emisji głosu
  • „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej – diagnoza – terapia – masaż I i II stopnia”
  • „Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży – praktyczny warsztat terapeuty”
  • „Wprowadzenie do technik regulacji procesu ślinienia”
  • „KINESIOTAPING w LOGOPEDII i FIZJOTERAPII STOMATOLOGICZNEJ z oklejeniami dla mięśni mimicznych z analizą ich wpływu na wymowę dźwięków, aktywność żuchwy”
  • „Holistyczny model wsparcia osób niedosłyszących – ECHO PROGRES. Wczesna rehabilitacja dzieci z ubytkami słuchu w Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom”
  • „Metody badań słuchu oraz interpretacja na potrzeby dalszego postępowania terapeutycznego”
  • „Implanty ślimakowe – gdy aparat słuchowy nie wystarcza”
  • „GORA- Gesty Obrazujące Ruchy Artykulatorów”
  • „Mutyzm”
  • „Diagnoza funkcjonalna jako podstawa indywidualizacji w pracy z dzieckiem z ASD: zastosowanie PEP-3-PL”
  • „Pierwsze spotkania terapeutyczne z małym dzieckiem z autyzmem”
  • „Zachowania nieakceptowane społecznie, a trudności w porozumiewaniu się u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Jak zachowania trudne zastępują funkcję komunikacji?”
  • „Pacjent z dysfagią neurogenną w opiece logopedy. Aspekty diagnozy i terapii”
  • „Programowanie języka polskiego u dzieci dwujęzycznych”
  • Liczne konferencje o tematyce logopedycznej