Paulina JakimiakLogopeda ogólny i kliniczny. Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Studentka neurologopedii.

Doświadczenie w pracy z pacjentami zarówno dorosłymi, jak i dziećmi zdobywała na licznych praktykach m.in: na Oddziale Neurologicznym w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, na Oddziale Terapii i Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Grochowskim, w Klinice Otolaryngologii w Centralnym Szpitalu Klinicznym, a także w warszawskich placówkach oświatowych. Obecnie współpracuje z przedszkolem publicznym, przedszkolem prywatnym oraz poradnią logopedyczną.

W Artyście Mowy prowadzi terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami artykulacyjnymi, miofunkcjonalnymi, opóźnionym rozwojem mowy oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W swojej pracy kieruje się holistycznym podejściem do pacjenta, stworzenie dobrej atmosfery podczas zajęć oraz współpracę z rodzicami pacjentów stawia sobie za priorytet. Paulina poszerza swoją wiedzę na licznych szkoleniach w szczególności z zakresu terapii miofunkcjonalnej.

Szkolenia i warsztaty

  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego- mgr Małgorzata Gawryl
  • Moduł wędzidełkowy- mgr Małgorzata Gawryl
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia- mgr Ewelina Mendala-Kwoczek
  • Diagnoza i terapia miofunkcjonalna- mgr Aleksandra Rosińska
  • Masaż logopedyczny- Fizjologopedia mgr Klara Francuz-Matwiejczyk
  • „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi…” Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych- dr Marzena Machoś
  • SMURF- Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów- prof. dr hab. Danuta Pluta- Wojciechowska
  • Gesty ©GORA w ujęciu praktycznym- mgr Gabriela Lorens
  • Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym- dr Mira Rządzka
  • ORM bez teorii I i II edycja- mgr Marta Czajka
  • Opóźniony rozwój mowy- terapia dziecka z prostym opóźnieniem rozwoju mowy
  • Afazja – terapia dzieci z zaburzeniami mowy pochodzenia korowego (3-6r.ż)
  • Masaż logopedyczny strefy orofacjalnej- LOGMED
  • Zaburzenia mowy po przebytym udarze mózgu u pacjentów dorosłych
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka