
Neurologopeda - specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej oraz pedagog specjalny. Ukończyła studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogiki specjalnej ze specjalizacją logopedia oraz studia w WSP im. Korczaka na kierunku Neurologopedia profilowana. Swoje doświadczenie logopedyczne zdobywała pracując w warszawskich szkołach podstawowych i przedszkolach. Obecnie współpracuje z warszawskim Przedszkolem Publicznym gdzie zajmuje się terapią logopedyczną dzieci ze spektrum autystycznym, opóźnionym rozwojem mowy, niedosłuchem oraz wadami artykulacyjnymi. Specjalizuje się w terapii dzieci i dorosłych z problemami miofunkcjonalnymi.
W swojej pracy stara się zbudować więź i zaufanie między podopiecznym a terapeutą. Dzięki wzajemnemu zrozumieniu wypracowuje się najlepsze efekty. W obszarze logopedycznych zainteresowań najbardziej zajmują ją zagadnienia związane z zaburzeniami na tle miofunkcjonalnym. Uważa, że podejście holistyczne do pacjenta daje najwięcej efektów dlatego chętnie współpracuje z innymi specjalistami np. ortodontami, fizjoterapeutami.
W Artyście Mowy Paulina prowadzi terapię neurologopedyczną oraz terapię miofunkcjonalną.
Szkolenia i warsztaty
- Metoda verbo – tonalna
- Alternatywna komunikacja – Makaton I stopień
- KINESIOTAPING w LOGOPEDII i FIZJOTERAPII STOMATOLOGICZNEJ z oklejeniami dla mięśni mimicznych z analizą ich wpływu na wymowę dźwięków, aktywność żuchwy
- Elastyczny terapeutyczny taping logopedyczny w logopedii i neurologopedii
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne – I stopień
- Logorytmika w przedszkolu i szkole
- Ćwiczenia i zabawy logopedyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym
- Wsparcie fizjoterapeutyczne do prawidłowego i efektywnego ssania noworodka urodzonego drogą cięcia cesarskiego”
- Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99
- Guguhopla – od zabawy do mówienia”
- Niemowlak cz. I: Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja
- Ocena miofunkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia podejście autorskie
- Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
- Niemowlak u logopedy II Miobobo ( krótkie wędzidełko języka u niemowląt –podejście praktyczne)
- Terapia PNF w dysfunkcjach wewnętrzno- i zewnętrzno- oralnych. Terapia Ręce na pacjencie (Hands on therapy)
- „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi…” Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
- Niemowlak u logopedy II. Miobobo – skrócone wędzidełko podjęzykowe u niemowląt – podejście praktyczne
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego