Adrianna ChmielewskaAdrianna Chmielewska - certyfikowany Terapeuta w nurcie Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach, psycholog ze specjalnością kliniczną ukończoną na USWPS, oligofrenopedagog i terapeuta pedagogiczny, praktyk metody „Kids Skills”. W pracy z dziećmi i młodzieżą kieruje się mocnymi stronami, zasobami, pełną akceptacją oraz ciekawością świata młodych ludzi. W pracy z trudnościami skupia się na rozwijaniu umiejętności pozwalających poradzić z sobie z wyzwaniem. W swojej pracy korzysta z elementów nurtu Porozumienia bez przemocy oraz Psychologii Pozytywnej.

Doświadczenie zawodowe zdobyła pracują jako psycholog w przedszkolach i szkołach. Od 4 lat wspiera dzieci i młodzież oraz ich rodziny poprzez prowadzenie terapii w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Aktualnie w trakcie certyfikacji na psychoterapeutę w nurcie TSR.

W Artysta Mowy zajmuje się wsparciem dzieci, młodzieży i rodzin oraz współprowadzeniem grup wsparcia oraz treningów rozwojowych.

Szkolenia i warsztaty

  • 2024- Certyfikat Terapeuty nr 115 Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
  • 2023- Laboratorium Edukacji i Terapii SR- Depresja- jako sygnał;
  • 2021- 2022 rozpoczęcie nauki w Wielkopolskie Towarzystwo Terapii systemowej Kurs Podstawowy Terapii Systemowej,
  • 2021- Laboratorium Edukacji i Terapii SR- II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach;
  • 2020- Laboratorium Edukacji i Terapii SR- TSR w obliczu lęku;
  • 2020- Laboratorium Edukacji i Terapii SR- Praca z rodziną w obliczu rozwodu;
  • 2020- Laboratorium Edukacji i Terapii SR- Interwencja kryzysowa TSR;
  • 2018- Laboratorium Edukacji i Terapii SR- I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach;
  • 2017- Laboratorium Edukacji i Terapii SR- Praktyk metody Dam Radę! oraz Jestem z Ciebie Dumny;
  • 2014 - 2015 - Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi kierunek: Terapia pedagogiczna;
  • 2013 - 2014 - Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi kierunek: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną- Oligofrenopedagogika;
  • 2013 - 2014 - Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi kierunek: Przygotowanie Pedagogiczne;
  • 2008 - 2013 - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie; kierunek: Społeczna Psychologia Kliniczna;
  • 2018- Szkolenie- Bez klapsa. Jak prowadzić warsztaty dla rodziców na temat wychowania bez przemocy?
  • 2016- Mediator stały
  • 3 listopada 2015 r. – Szkolenie – Trudne zachowania ucznia z diagnozą Zespołu Aspergera i CZR;
  • 23 września 2015 r. – Szkolenie – Poznać, zrozumieć, pomóc czyli jak pomóc dziecku z problemami w rozwoju;
  • 15 marca 2014 r. – kurs: Kierownika wycieczek i szkolnych imprez krajoznawczo turystycznych,
  • 5 lipca 2013 r. – Stosowana Analiza Zachowania(ABA) w praktyce. Jak pracować z dziećmi z autyzmem;
  • 10 maj 2011r. – warsztaty „Jak rozmawiać z młodzieżą o seksie” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej;