Aleksandra NiedzielskaLogopeda i terapeuta miofunkcjonalny. Terapeuta funkcji ortodontycznych MFS. Ukończyłam studia licencjackie z Logopedii z audiologią oraz studia magisterskie z Logopedii na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją wiedzę poszerzam na licznych szkoleniach. Jestem certyfikowanym diagnostą i terapeutą leczenia zaburzeń motorycznych jamy ustnej systemem MFS. W zakresie swojej pracy stosuje techniki pracy manualnej , kinesiotapingu, stymuloterapię MFS oraz elektrostymulację. Doświadczenie buduję współpracując z fizjoterapeutami , lekarzami stomatologami , ortodontami oracz specjalistami chirurgii szczękowo-twarzowej. Holistyczne, wielospecjalistyczne podejście do pacjenta jest według mnie kluczem do sukcesu w terapii. Aktualnie pracuje w klinice ortodontycznej w Józefowie oraz przedszkolu prywatnym w Warszawie.

Szkolenia i warsztaty

 

  • Terapia Miofunkcjonalna I – Kompleksowy program obszaru orofacjalnego I stopień
  • Diagnoza i terapia stymulatorami MFS
  • Miof 0-3 Miofunkcjonalna Terapia Obwodowa 0-3 , Miofunkcjonalna wczesna interwencja logopedyczna Aligment w terapii miofunkcjonalnej
  • Jesienna Akademia Dyslalii
  • Elastyczny terapeutyczny taping logopedyczny w logopedii i neurologopedii
  • Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne
  • Niemowlak u logopedy II Miobobo, krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne
  • Integracja Sensoryczna – diagnoza i terapia
  • Ocena funkcjonowania komunikacyjnego i językowego dziecka ze spektrum autyzmu
  • Od jedzenia, picia, oddychania i połykania do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy
  • Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej
  • Diagnoza i leczenie zaburzeń stawów skroniowo-żuchwowych w praktyce logopedy i neurologopedy
  • Niemowlak i logopedyczne flagi ostrzegawcze
  • Gryzaki w profilaktyce i terapii logopedycznej
  • Logarytmika – ćwiczenia logarytmiczne; scenariusze zajęć
  • SYGMATYZM – Metodyka postępowania logopedycznego w terapii głosek szeregu szumiącego
  • Profilaktyczne zajęcia grupowe w przedszkolu. Stymulacja mowy i myślenia