
Logopeda i terapeuta miofunkcjonalny. Terapeuta funkcji ortodontycznych MFS. Ukończyłam studia licencjackie z Logopedii z audiologią oraz studia magisterskie z Logopedii na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją wiedzę poszerzam na licznych szkoleniach. Jestem certyfikowanym diagnostą i terapeutą leczenia zaburzeń motorycznych jamy ustnej systemem MFS. W zakresie swojej pracy stosuje techniki pracy manualnej , kinesiotapingu, stymuloterapię MFS oraz elektrostymulację. Doświadczenie buduję współpracując z fizjoterapeutami , lekarzami stomatologami , ortodontami oracz specjalistami chirurgii szczękowo-twarzowej. Holistyczne, wielospecjalistyczne podejście do pacjenta jest według mnie kluczem do sukcesu w terapii. Aktualnie pracuje w klinice ortodontycznej w Józefowie oraz przedszkolu prywatnym w Warszawie.
Szkolenia i warsztaty
- Terapia Miofunkcjonalna I – Kompleksowy program obszaru orofacjalnego I stopień
- Diagnoza i terapia stymulatorami MFS
- Miof 0-3 Miofunkcjonalna Terapia Obwodowa 0-3 , Miofunkcjonalna wczesna interwencja logopedyczna Aligment w terapii miofunkcjonalnej
- Jesienna Akademia Dyslalii
- Elastyczny terapeutyczny taping logopedyczny w logopedii i neurologopedii
- Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne
- Niemowlak u logopedy II Miobobo, krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne
- Integracja Sensoryczna – diagnoza i terapia
- Ocena funkcjonowania komunikacyjnego i językowego dziecka ze spektrum autyzmu
- Od jedzenia, picia, oddychania i połykania do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy
- Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej
- Diagnoza i leczenie zaburzeń stawów skroniowo-żuchwowych w praktyce logopedy i neurologopedy
- Niemowlak i logopedyczne flagi ostrzegawcze
- Gryzaki w profilaktyce i terapii logopedycznej
- Logarytmika – ćwiczenia logarytmiczne; scenariusze zajęć
- SYGMATYZM – Metodyka postępowania logopedycznego w terapii głosek szeregu szumiącego
- Profilaktyczne zajęcia grupowe w przedszkolu. Stymulacja mowy i myślenia