Zuzanna Adamczyk - logopedka ogólna i kliniczna, psycholożka oraz wolontariuszka Telefonu Wsparcia. Studia magisterskie na kierunku "Logopedia ogólna i kliniczna" ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim, natomiast studia psychologiczne na kierunku Psychologia kliniczna na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Aktualnie podczas studiów podyplomowych Psychologiczne wsparcie dzieci i młodzieży w kryzysie. Doświadczenie zdobywała w poradniach logopedycznych, psychologicznych, psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach oraz szpitalach klinicznych. W terapii łączy obie gałęzie swoich zainteresowań. Najważniejsze dla niej jest holistyczne podejście do pacjenta, wzajemny szacunek i zrozumienie, a także miła atmosfera pracy.
W Artyście Mowy Zuzanna prowadzi zajęcia logopedyczne, terapię jąkania bezpośrednią i pośrednią, terapię grupową programem Całościowej Zintegrowanej Aktywności Dzieci (CZADⓒ) oraz udziela wsparcia psychologicznego dzieciom i młodzieży.
Szkolenia i warsztaty
- „Szkolenie borderline – postępowanie diagnostyczne i podstawowe interwencje terapeutyczne”
- „Interwencja kryzysowa – jak pracować z pacjentem, którego dotknęła nagła tragedia?”
- „Program CZAD – coaching rodzicielski część 2”
- „Rozmowy bez Presji – Telefon wsparcia”
- „Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci i młodzieży”
- „Mowa niepłynna – wstęp do zaburzeń mowy”
- „Terapia jąkania u dzieci”
- „Zwykła niepłynność mówienia a jąkanie”
- „Jak pracować z dzieckiem jąkającym się?”
- „Terapia interakcyjna rodzic-dziecko dla jąkających się dzieci do lat 7 – Palin PCI”
- „Terapia jąkania programem CZAD© – strategie płynnego mówienia”
- „Lexipontix program for school-age CWS: one-day taster”
- „Stuttering modification for young children: Mini-KIDS (Kindern dürfen stottern)”
- „Terapia dziecka z mutyzmem selektywnym/wybiórczym – I etap”
- „Motoryczne zaburzenia mowy – dyzartria”
- „100 pomysłów na afazję – część II. Trening tworzenia wypowiedzi, czytania i pisania”
- „Trening połykania- podejście autorskie”
- „Anatomia logopedy. Mięśnie języka, podniebienia i gardła”
- „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia- podejście autorskie”
- „Techniki manualne i wspomagające w zaburzeniach głosu – podejście mioterapeutyczne”
- „Terapia manualna dla logopedów w zaburzeniach artykulacyjnych”
- „Skuteczna terapia rotacyzmu z elementami terapii miofunkcjonalnej – warsztat praktyczny”
- „Stymulacje ustno-twarzowe przez pracę na taśmach mięśniowo-nerwowych”
- „SMURF- Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej”
- „Opóźniony Rozwój Mowy u dziecka w wieku przedszkolnym”
- „Zabawy w terapii ORM”
- „Terapia opóźnionego rozwoju mowy – warsztat praktyczny”
- „Diagnoza opóźnionego rozwoju mowy – kompendium wiedzy”
- „Zabawy sensoryczne w terapii małego dziecka”