Logo Programu Całościowej Zintegrowanej Aktywności Dzieci CZAD

Zapraszamy do udziału w kolejnych grupach terapeutycznych dla dzieci jąkających się i ich rodziców

Szanowni Państwo, Rodzice dzieci jąkających się,
Zapraszamy do udziału w zajęciach pierwszych w tym roku dwóch kolejnych grupach terapeutycznych dla dzieci jąkających się i ich rodziców. 22.01 rozpocznie się grupa dla dzieci 5-7 letnich, a 15.02 dla 4-5 latków. Czytaj więcej

Recenzja: "Akceptuję, co czuję. Prawa dziecka"

Recenzja: „Akceptuję, co czuję. Prawa dziecka”

Prawa dziecka to temat, który powinniśmy oswajając u dzieci i uczyć ich o tym, jakie sfery powinny być chronione, aby zapewnić im bezpieczeństwo, wolność, zaufanie i szacunek. Dzieci to mali ludzie, których prawa powinny być przestrzegane, tak samo jak prawa dorosłych. Dzieci mogą poznać swoje prawa i dbać o nie dzięki wiedzy nabytej np. Z nowej książki od Książkosfera HarperKids – „Akceptuję, co czuję. Prawa dziecka”. Czytaj więcej

Komunikacja z dzieckiem z jąkaniem w grupie przedszkolnej lub klasie szkolnej

Komunikacja z dzieckiem z jąkaniem w grupie przedszkolnej lub klasie szkolnej

Wrzesień to czas powrotu do szkoły i przedszkola, dla wielu po dłuższej przerwie. To wiele zmian, emocji i niespodzianek. Także dl nauczycieli, którzy spotkają się ze swoimi klasami. W każdej z nich może znaleźć się dziecko z zaburzeniami płynności mówienia, takimi jak jąkanie. Warto wiedzieć jak wspierać takie dziecko, by nie popełniać błędów w komunikacji z nim. Czytaj więcej

Recenzja: "Terapeutyczna moc nerwu błędnego"

Recenzja: „Terapeutyczna moc nerwu błędnego”

Kochani, wakacje pozwalają mi nadrabiać lektury, szczególnie te, które koniecznie chcę Wam polecić, a więc w temacie teorii poliwagalnej (jednej z moich ulubionych). Pierwszą z nich od Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego jest „Terapeutyczna moc nerwu błędnego”, która pokazuje praktyczne zastosowanie pracy z nerwem błędnym w terapii manualnej. Czytaj więcej